Nasi Mentorzy

Beata Bednarczyk

Od ponad 18 lat jest trenerem biznesu, a jej ulubionym obszarem działania i rozwoju jest zarządzanie sobą w czasie, komunikacja oraz przywództwo zgodnie z metodologią Leadership Performance Pipeline.

Od ponad 6 lat, jako certyfikowany coach Noble Manhattan (PCD®), zajmuje się wspieraniem rozwoju kadry menedżerskiej i szeroko rozumianych specjalistów.

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła Personnel and Training Management w Nottingham University, podyplomowe studia socjologiczne dla menedżerów na Politechnice Gdańskiej.

Prywatnie pasjonuje się rugby. W latach 2014-2017 była prezesem zarządu Klubu Sportowego RC Czarni Pruszcz.

Izabela Belzyt

Ukończyła studia podyplomowe z Psychologii Pozytywnej, Edukacji dorosłych, Zarządzania projektami, oraz szkolenia z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR), Terapii Zachowań Racjonalnych (RTZ), Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej (AAC), Komunikacji empatycznej (NVC), Job-crafting, Sketchnoting.

Zafascynowana – komunikacją, pozytywnymi interwencjami i rozwiązaniami. Jako tyflopedagog i masażystka Lomi stara się poznawać świat wielozmysłowo.

Kobieta szczęśliwa, pasjonatka jogi, długich spacerów po plaży i wchodów słońca, czerpiąca radość z drobiazgów, wielbicielka chmur, które z nieustającym zachwytem fotografuje.

Agnieszka Bunkowska

Agnieszka jest notariuszem, prowadzącym własną kancelarię notarialną.

Ważny jest dla niej rozwój osobisty: jest słuchaczem w SWPS w Sopocie na kierunku psychologia pozytywna, biegle mówi po hiszpańsku i włosku. Jej kolejną pasją jest fotografia, którą rozwija w trakcie podróży do Azji oraz Ameryki Środkowej. Uprawia jogę, od najmłodszych lat gra w tenisa ziemnego, dużą wagę przywiązuje do zdrowego i aktywnego trybu życia. Cechuje ją otwartość na ludzi, ich doświadczenia i problemy.

Życie traktuje jak szansę na realizację marzeń i pasji i jak dotąd jej się to udaje.

Magdalena Ciesielska

Od lat zajmuje się księgowością oraz finansami, które są nie tylko jej pracą, ale także ogromną pasją. Od 2014 roku jest właścicielką biura rachunkowego. Posiada również dyplom ukończenia studiów na kierunkach Podatki i Doradztwo Podatkowe w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz Rachunkowość w WSAiB w Gdyni.

Ukończyła również Szkołę Morską w Gdyni na kierunku nawigacja i obroniła dyplom Oficera Wachtowego w Urzędzie Morskim w Gdyni. Pracowała na statkach LPG i tankowcach. Morze nauczyło ją pokory, ale również pomogło uwierzyć, że ograniczenia są tylko i wyłącznie w głowie.

Barbara Jóźwiak

Z wykształcenia jest finansistką. Była pracownikiem dydaktyczno-naukowym na Uniwersytecie Gdańskim, współuczestniczyła w tworzeniu i rozwijaniu systemu bankowego w woj. pomorskim.

Od ponad 25 lat działa w Gdańskim Towarzystwie Przyjaciół Sztuki. Podczas aktywności zawodowej promowała i wspierała artystów plastyków. Działa we władzach Towarzystwa. Przez dwie kadencje była członkiem Rady Muzeum Gdańska.

Lubi współdziałać z młodymi. Z przyjemnością dzieli się wiedzą i doświadczeniem, które zdobyła w pracy oraz na najróżniejszych kursach i szkoleniach. Wspiera w dążeniu do osiągnięcia celów.

Alina Kietrys

Skończyła filologię polską i różnego rodzaju profilowane studia podyplomowe. Jest dziennikarką. Pracowała w radiu, telewizji i gazetach. Specjalizuje się w sprawach kultury, interesuje ją przede wszystkim teatr, dobre kino, ciekawa literatura.

Od lat również pracuje jako nauczyciel akademicki na Uniwersytecie Gdańskim, uczy dziennikarstwa. Lubi swoją pracę i stara się wykonywać ją z pasją. Uważa, że pasja i ciekawość świata to cechy, które warto pielęgnować. Z otwartością i wrażliwością obserwuje to, co dzieje się dookoła.

Dorota Markiewicz-Kubik

Od kilkunastu lat pracuje w fabryce produkującej frytki dla McDonald’s, w której jest odpowiedzialna za obszar personalny – rozwój i motywację pracowników, a także za budowanie wizerunku firmy i programy wspierające społeczność lokalną.

Jej misją życiową jest wspieranie i rozwój innych.

Uwielbia samodzielnie organizowane wyprawy z plecakiem do Azji, taniec oraz nordic walking. Spokoju i równowagi szuka w jodze.

Joanna Marzec

Z wykształcenia jest ekonomistą. Od ponad 25 lat zdobywa doświadczenie zawodowe w różnych organizacjach na stanowiskach eksperckich i menadżerskich. Ścieżkę kariery rozpoczęła w bankowości, do dziś kontynuuje ją w firmach produkcyjnych, równocześnie prowadząc własną działalność.

Prywatnie i zawodowo skupia się na rozwoju osobistym, interesuje się psychologią.
Jako Adeptka Akademii Coachingu bardzo ceni sobie pracę z ludźmi, relacje międzyludzkie buduje na bazie partnerstwa i wzajemnego szacunku.

Katarzyna O'Donnell

Przez kilkanaście lat pracowała w Londynie w instytucie zdrowia psychicznego Tavistock and Portman NHS Trust, gdzie pracowała terapeutycznie z dziećmi i młodzieżą z placówek opiekuńczych, domów dziecka i rodzin zastępczych, a także jako mentor osób dorosłych.

Z wykształcenia jest magistrem ekonomii i socjologii, które ukończyła na Uniwersytecie Gdańskim. Ponadto w Anglii ukończyła kurs Psychology Conversion i szkolenia w zakresie terapii psychodynamicznej i systemowej.

Przez wiele lat mieszkała w Irlandii i Wielkiej Brytanii, co pozwoliło jej na docenienie różnorodności ludzi i kultur. Jej pasją jest promocja zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży. Obecnie pogłębia swoją wiedzę w zakresie Jogi i Mindfulness dla dzieci.

Patrycja Osińska

Razem z mężem prowadzi firmę consultingowo-doradczą Altra Consulting. Jest  ekspertką, trenerką i liderką środowisk pozarządowych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy na stanowiskach menadżerskich w dużych organizacjach sieciowych tj. Polski Czerwony Krzyż, Caritas, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej. Ma doświadczenie w zakresie planowania strategicznego, pozyskiwania funduszy unijnych oraz zarządzania i realizacji projektów wielosektorowych i społecznych. Specjalizuje się w budowaniu zespołów, relacji pracowniczych
i komunikacji międzyludzkiej.

Wierzy, że w życiu warto postępować przyzwoicie i brać odpowiedzialność za własne czyny. Pracując z innymi uczy ich wiary we własne siły, zjednywania sobie innych, skutecznego planowania oraz wykorzystywania tego, co może im sprzyjać.

 

Anna Pachocka

Już od dziecka marzyła o tym, aby pomagać tym, którzy nie mieli dobrego startu w życiu. Dlatego też przyjęła do swojego domu 12-letniego chłopca z domu dziecka. Z zalęknionego, słabego ucznia, Remek wyrósł na wspaniałego mężczyznę, który ukończył studia, założył rodzinę.

Kiedyś była nauczycielem wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego. Niestety po 12 latach, z powodu choroby zawodowej, musiała odejść z zawodu. Ukończyła studia ekonomiczne i zajęła się księgowością budżetową.

Od wielu lat jej pasją jest zgłębianie wiedzy i szukanie różnych dróg rozwoju osobistego. Literatura i udział w wielu warsztatach pozwalają jej się rozwijać i odnajdować swoje miejsce we wszechświecie. Obecnie jest nauczycielem Vedic Art – metody intuicyjnego malowania, które przyczynia się do odzyskania spontaniczności, kreatywności i poczucia własnej wartości.

 

Tomasz Rok

Od lat jest związany z międzynarodową firmą, która pozwoliła mu się rozwijać zawodowo.

Dążenie do rozwoju pokierowało go na studia psychologiczne. Jest licencjatem psychologii w biznesie, ukończył również studia na kierunku psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Sopocie.

Uważa, że każdy z nas ma prawo popełniać błędy. Rzecz w tym, żeby brać odpowiedzialność za swoje działania lub ich brak (jeśli świadomie ich nie podejmujemy) i nauczyć się przyjmować konsekwencje wynikające z podjętych decyzji. Uważa, że aby wiedzieć i rozumieć – trzeba słuchać, aby znaleźć – trzeba szukać.

Jarosław Rozdębski

Od 2008 roku zajmuje się pracą z osobami z niepełnosprawnością intelektualną. Obecnie pracuje jako instruktor terapii zajęciowej.

Z wykształcenia jest nauczycielem wychowania fizycznego, instruktorem gimnastyki i oligofrenopedagogiem. Kompetencje zawodowe i doświadczenie uzyskiwał min. w Wielkiej Brytanii, gdzie ukończył kursy specjalistyczne i pracował z osobami z autyzmem. W Polsce pogłębiał wiedzę z zakresu kompetencji miękkich i relacji interpersonalnych. Fascynuje się psychologią pozytywną, jej wpływem na kreowanie pozytywnych postaw życiowych, osiąganie dobrostanu i odnoszenie sukcesów w drodze do szczęśliwego życia. Jest zwolennikiem działania, niesienia pomocy i wspierania emocjonalnego.

W czasie wolnym uprawia sport i z pasją słucha muzyki, dużo czyta i stara się ciągle rozwijać.

Jolanta Siezieniewska

Z wykształcenia jest ekonomistka. Pracowała w sporcie, ubezpieczeniach, bankowości. Jest kreatywną mamą, żoną, przyjaciółką. Wspierała PR-owo wielkie projekty, takie jak budowa toru samochodowego w Gdańsku. Organizowała misje gospodarcze do Chin, sprzedawała nieruchomości pod wielkie inwestycje. Obecnie zajmuje się szkoleniami z zakresu medycyny.

Nigdy nie zostawia nikogo samego z problemem. Wspiera nawet to, czego inni nie chcą się podjąć. Pokazuje, że nawet w beznadziejnych przypadkach często można znaleźć dobre rozwiązanie.

Elżbieta Surma

Fizjoterapeutka i dyplomowana nauczycielka jogi. Od 2012 roku współpracuje z Fundacją ,,Między Słowami”, w której prowadzi autorskie zajęcia ,,Joga na krześle” z osobami z zaburzeniami komunikacji.

Aby lepiej zrozumieć funkcjonowanie człowieka, ukończyła socjologię stosowaną i antropologię społeczną na UW. Jej specjalizacja to rozwiązywanie konfliktów i facylitacja. Ukończenie psychologii pozytywnej na Uniwersytecie SWPS w Sopocie dopełniło jej wiedzę.

Uważa, że człowiek jest silny i zdolny do bycia szczęśliwym, ale czasem bardzo potrzebuje wsparcia.

Joanna Szarmach

Przez ponad dekadę pracowała jako pedagog/wychowawca z dziećmi z tak zwanych ”środowisk trudnych”.

Obecnie jest właścicielką Rytm Rozwoju, firmy, która prowadzi warsztaty, coachingi oraz treningi mentalne zarówno dla młodzieży jak i dorosłych. Znajdowanie nowych, skutecznych narzędzi do pracy ze sobą i klientami, przerodziło się w chęć dzielenia się wiedzą z jeszcze szerszym gronem odbiorców. Tak powstał jej kanał na YouTube, gdzie prowadzi rozmowy ze specjalistami z dziedziny rozwoju osobistego, biznesu i zdrowia. Jest również Certyfikowanym Trenerem Sztuki Charyzmy i Wystąpień Publicznych. Certyfikowany Praktyk, Master i Coach Neurolingwistycznego Programowania, Business Practitioner, Social Media Manager.

Na każdego patrzy całościowo, z pełnym szacunkiem do tego, gdzie teraz jest i dokąd zmierza.

Bożena Szczepaniak

Jest doradcą podatkowym i menedżerem z 30-letnim doświadczeniem w kierowaniu zespołami księgowych, doradztwie gospodarczym i podatkowym na rzecz podmiotów szwedzkich i start-upów oraz podmiotów z grupy IT.
Równolegle łączyła swoje życie prywatne i rodzinne z pracą zawodową.

Jej pasją jest joga, podróże, sporty motorowodne oraz książki – nieodłączny element życia.

Jest Członkiem Zarządu, Partnerem w spółce GDP Sp. z o.o., Prezesem Zarządu w firmie Changeover Sp. z. o.o. Absolwentka studiów z zakresu zarządzania i podyplomowych w obszarze doradztwa finansowego i inwestycyjnego oraz IFRS, certyfikowany coach i mentor EMCC.

Małgorzata Tobiszewska

Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie. Od 2003 roku prowadzi własną firmę, która realizuje projekty doradcze i szkoleniowe z zakresu zarządzania, HR i aktywizacji zawodowej. Jest mentorem biznesowym, obecnie wspierającym startupy w ramach akceleratora kosmicznego Space3ac. Jest prezesem Stowarzyszenia Absolwentów MBA, pełnomocnikiem zarządu Pracodawców Pomorza, Ekspertem Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza oraz Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej. Jako HR Business Partner doradza zarządom w kształtowaniu strategii personalnych. Zasiada w Powiatowej Radzie Rynku Pracy oraz w Radzie Ekspertów Wydziału Ekonomicznego UG. Jest również wykładowcą i doradcą zawodowym.

Jest optymistką i lubi pracować z ludźmi. Wierzy, że to, co w życiu człowiek osiągnie zależy od niego i dlatego warto stawiać sobie poprzeczkę wysoko, jak najwyżej!

Aldona Wojtczak

aldona wojtczak

Przez wiele lat zasiadała w zarządach dużych korporacji różnych branż, od branży bankowej po żeglugową i obronną. W końcu, jako właścicielka firmy, po znalezieniu inwestora branżowego wycofała się z biznesu. Przyszedł taki moment w jej życiu, kiedy zrozumiała, że po osiągnięciu satysfakcji zawodowej, po spełnieniu się jako matka i żona, chciałaby zacząć się dzielić tym, co osiągnęła. Trochę tak jak Jacek Cygan napisał, a Rynkowski śpiewa: „Brałeś z życia tyle lat, teraz coś od siebie daj tym, co mają gorszy świat.”
7 lipca 2015 roku był dla niej bardzo ważny, ponieważ w tym dniu podpisała wraz z 12 innymi kobietami Akt Notarialny powołania Fundacji METAPOMOC.
Po ukończeniu w latach młodzieńczych studiów ekonomicznych i podyplomowych prawniczych, jest absolutnym fanem psychologii pozytywnej, które ukończyła na Uniwersytecie SWPS. Czuje ogromną wdzięczność za ten niezwykle inspirujący rok studiów, który zmienia życie ludzi na lepsze. Wierzy w to, że świat może być lepszy, jej otoczenie szczęśliwsze, kiedy ona będzie pozytywną osobą, spójną ze swoimi wartościami, pomocną dla drugiego człowieka. Kocha ludzi, a bez relacji i przyjaźni nie wyobraża sobie życia. Jej pasją jest dobre kino, książka i bieganie w pięknym otoczeniu Kaszub. Biega całe lato w cyklu „Kaszuby Biegają” i ćwiczy Jogę. Uczy się medytować, choć jej jeszcze niewyciszona dusza ma z tym trochę problem.

Małgorzata Woźna

Z wykształcenia jest coachem, trenerką i psychologiem. Od 2014 r. prowadzi własną firmę: Spotkania. Małgorzata Woźna, gdzie wspiera w rozwoju osoby indywidualne i grupy. Prowadzi warsztaty wzmacniające/rozwojowe dla kobiet, rodziców i młodzieży.

Zawodowo zajmuje się spełnianiem marzeń. Każde z marzeń to kolejny krok do rozwoju, a ze spełnionego marzenia wyrasta kolejne, które z zapałem i uparcie realizuje. Zawód, który wykonuje pozwala na budowanie w ludziach poczucia siły i wiary we własne możliwości, dzięki czemu spełniają oni swoje marzenia.

Alicja Zajączkowska

Od 2006 roku prowadzi firmę szkoleniowo-badawczą PrePost Consulting. Zajmuje się badaniami społecznymi, ewaluacją, innowacjami, tworzeniem strategii rozwoju oraz zarządzaniem organizacjami i projektami. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach menadżerskich w sektorze biznesu i organizacjach społecznych.

Lubi robić rzeczy dobre – dobrze.

W wolnym czasie wędruje z kijami po plaży na krótszych i dłuższych dystansach i chce w ten sposób przejść całe polskie wybrzeże Bałtyku.

Małgorzata Zalewska

Absolwentka studiów MBA w Chicago i Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Założycielka pierwszego w Trójmieście klubu organizacji Toastmasters – Tricity Toastmasters International, w którym realizowane są kursy przemawiania publicznego, zarządzania zespołem i projektami. Specjalista ds. nowych rynków zbytu, marketingu i sprzedaży.

Od 2012 roku jest doradcą Dziekana Wydziału Ekonomicznego UG ds. współpracy z biznesem, gdzie realizuje projekt „Szczęście to nie przypadek”. Prowadzi bloga www.szczescienacodzien.pl, na którym dzieli się wiedzą jak być bardziej szczęśliwym, skutecznym i bogatym.

Grażyna Zalewska-Pawlisz

Z wykształcenia ekonomista, od zawsze przedsiębiorca, aktualnie właścicielka firmy „ZINK studio”, która zajmuje się tworzeniem strategii rozwoju firm, szkoleniami z zakresu przedsiębiorczości i umiejętności trenerskich oraz tworzeniem spójnych, jednolitych identyfikacji wizualnych dla firm.

Jako trener i Doradca ds. Przedsiębiorczości współpracuje z  Fundacją  Gospodarczą, Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy Urzędzie Miasta Gdynia oraz Agencją Rozwoju Pomorza.

Specjalizuje się w tworzeniu modeli biznesowych, strategii rozwoju firm, tworzeniu i korygowaniu biznesplanów, rozwoju osobistym w zakresie przywództwa, tworzeniu  identyfikacji wizualnych firm.

Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem z wszystkimi, którzy szukają własnej drogi.

Ewa Zielińska-Nowak

Dyrektor Departamentu Rozwoju Kadr w Deutsche Bank Polska S.A., absolwentka studiów magisterskich na kierunku filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim oraz studiów podyplomowych w zakresie Psychologii Pozytywnej na Uniwersytecie SWPS w Sopocie.

Od ponad 25 lat pracuje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi wspierając realizację celów strategicznych organizacji dotyczących m.in. zatrudnienia i rozwijania pracowników, doskonalenia współpracy w zespołach, budowania relacji międzyludzkich oraz rozwiązywania konfliktów. Doświadczenie zawodowe zdobywała
w międzynarodowych korporacjach, zarówno w kraju jak i zagranicą.

W życiu kieruje się takimi wartościami jak szczerość, zaufanie, partnerstwo, szacunek, rzetelność i innowacyjność. Wierzy, że „chcieć to móc”, a problemy, które pojawiają się na naszej drodze, są możliwe do pokonania – jedyne, co należy zrobić to znaleźć sposób JAK JE ROZWIĄZAĆ.

Stara się wdrażać wiedzę, którą zdobyła w zakresie psychologii pozytywnej, zarówno we własnym życiu, jak również propagując odpowiednie działania i zachowania wśród bliskich i pracowników.

Ty również możesz pomóc. Wspierając nasze inicjatywy i realizowane przez nas programy.

Zapraszamy do kontaktu i współpracy!