Nasi Mentorzy

Izabela Aniszewska

Z wykształcenia kurator mediator rodzinny, w codziennym życiu ekspert w dziedzinie kadr i wynagrodzeń oraz członek zarządu biura rachunkowego. Moja praca to również moja pasja od ponad 20 lat. Praca z drugim człowiekiem i wiedza o nim, jako o jednostce społecznej, działającej wewnątrz organizacyjnej stawia przede mną wiele ciekawych wyzwań zawodowych i interakcji międzyludzkich. Pracuję z młodymi ludźmi, co pomaga w obserwowaniu zmian międzypokoleniowych. Jestem empatyczna, potrafię słuchać i wspierać i dzielić się swoim doświadczeniem życiowym jak i zawodowym.

Małgorzata Bałkowska

Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła kierunek Cybernetyka Ekonomiczna i Informatyka na wydziale Ekonomiki Produkcji. Jej ścieżka zawodowa była dość różnorodna. Pracowała na takich stanowiskach jak: nauczyciel matematyki, księgowa, inspektor kredytowy a od początku lat 90 rozpoczęła swoją przygodę i pracę w organizacjach pozarządowych, gdzie odnalazła sens i satysfakcję z pracy. 

Ma doświadczenie zarówno w zarządzaniu projektami, zespołami ludzi, jak i finansami. Współtworzyła pierwsze Instytuty Przedsiębiorczości w Polsce. Zawsze ważny jest dla niej człowiek, pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Od kilku lat zarządza organizacją pozarządową, która zajmuje się opieką nad ciężko chorymi dziećmi.

Interesuje się psychologią, mindfulness. Uwielbia dobre kino i książki, których w jej ocenie nie da się niczym zastąpić.

Beata Bednarczyk

Od ponad 18 lat jest trenerem biznesu, a jej ulubionym obszarem działania i rozwoju jest zarządzanie sobą w czasie, komunikacja oraz przywództwo zgodnie z metodologią Leadership Performance Pipeline.

Od ponad 6 lat, jako certyfikowany coach Noble Manhattan (PCD®), zajmuje się wspieraniem rozwoju kadry menedżerskiej i szeroko rozumianych specjalistów.

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła Personnel and Training Management w Nottingham University, podyplomowe studia socjologiczne dla menedżerów na Politechnice Gdańskiej.

Prywatnie pasjonuje się rugby. W latach 2014-2017 była prezesem zarządu Klubu Sportowego RC Czarni Pruszcz.

Izabela Belzyt

Ukończyła studia podyplomowe z Psychologii Pozytywnej, Edukacji dorosłych, Zarządzania projektami, oraz szkolenia z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR), Terapii Zachowań Racjonalnych (RTZ), Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej (AAC), Komunikacji empatycznej (NVC), Job-crafting, Sketchnoting.

Zafascynowana – komunikacją, pozytywnymi interwencjami i rozwiązaniami. Jako tyflopedagog i masażystka Lomi stara się poznawać świat wielozmysłowo.

Kobieta szczęśliwa, pasjonatka jogi, długich spacerów po plaży i wchodów słońca, czerpiąca radość z drobiazgów, wielbicielka chmur, które z nieustającym zachwytem fotografuje.

Mirosław Bohun

Manager z 20-letnim doświadczeniem, Inspektor Ochrony Danych. Ukończył studia w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem oraz zarządzania projektami. Pasjonat pracy w zespole, efektywności personalnej, usprawniania procesów biznesowych oraz realizacji przedsięwzięć w drodze projektów.

Jest miłośnikiem amatorskiej, aczkolwiek intensywnej, aktywności sportowej. Człowiek spełniony, który poszukuje tej najlepszej recepty na życie, ale nie upiera się by ją znaleźć. Samo poszukiwanie daje mu ogromną satysfakcję, pozwalając próbować różnych możliwości, wyznaczać nowe cele, ponosić porażki, odnosić sukcesy.

Joanna Bojarska-Buchcic

Jest ekspertem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności rekrutacji menedżerów i specjalistów w Polsce i Europie, a także znajomości rynku pracy oraz jego mechanizmów. Zarządza własną firmą HR SOLUTIONS GROUP i HR SOLUTIONS GROUP OF USA.

Lubi pomagać ludziom i firmom. Cieszy ją, kiedy widzi efekty swojej pracy. Relacje osobiste i biznesowe opiera na zaufaniu i wzajemnym szacunku.

Jej marzeniem jest pokazywanie ludziom na własnym przykładzie, że „niemożliwe” nie istnieje. Nie jest ważne skąd pochodzisz, nie jest ważne, ile posiadasz na starcie, nie jest ważne, że daleko masz do innych – ważne jest, jakim jesteś człowiekiem i co masz w sercu, czy jesteś zdeterminowany, by dążyć do celu i nie rezygnować z marzeń.

Katarzyna Brachowska-Przeniosło

Jej motto życiowe i zawodowe brzmi: „Wszystko powinno być tak proste jak to tylko możliwe, ale nie prostsze” (Albert Einstein). 

Lubi ludzi i jest ich ciekawa, a rozmowa jest głównym narzędziem w jej pracy.

Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, a także certyfikowanym doradcą zawodowym. Od ponad 20 lat jako konsultant współpracuje z organizacjami w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, wspiera osoby w tworzeniu lub przebudowywaniu swojej ścieżki zawodowej, radzeniu sobie z wypaleniem zawodowym. Jest wiceprezesem Stowarzyszenia Rozwoju zawodowego i Osobistego „Zielona Myśl”, w ramach którego realizuje projekt mentoringowy „Równoważni”.

Agnieszka Bunkowska

Agnieszka jest notariuszem, prowadzącym własną kancelarię notarialną.

Ważny jest dla niej rozwój osobisty: jest słuchaczem w SWPS w Sopocie na kierunku psychologia pozytywna, biegle mówi po hiszpańsku i włosku. Jej kolejną pasją jest fotografia, którą rozwija w trakcie podróży do Azji oraz Ameryki Środkowej. Uprawia jogę, od najmłodszych lat gra w tenisa ziemnego, dużą wagę przywiązuje do zdrowego i aktywnego trybu życia. Cechuje ją otwartość na ludzi, ich doświadczenia i problemy.

Życie traktuje jak szansę na realizację marzeń i pasji i jak dotąd jej się to udaje.

Magdalena Chełstowska

Magdalena z wykształcenia i zamiłowania jest pedagogiem. Przez kilka lat pracowała z dziećmi i młodzieżą, która z różnych powodów miała trudniejszy start w dorosłość. Jako koordynator projektu rewitalizacji gdańskiego Dolnego Miasta działała na rzecz rozwoju tej społeczności lokalnej. Wykorzystując swoje doświadczenie pedagogiczne i zarządzania projektami zaangażowała się w proces tworzenia Strategii Rozwoju Gdańska do 2030r.

Jako coach i pedagog pracuje w bliskich relacjach z ludźmi. Wspieranie ich w procesie rozwoju jest dla niej wyzwaniem i satysfakcją. Sukcesy innych inspirują ją do odkrywania kolejnych możliwości i ścieżek osiągania postawionych celów.

Magdalena Ciesielska

Od lat zajmuje się księgowością oraz finansami, które są nie tylko jej pracą, ale także ogromną pasją. Od 2014 roku jest właścicielką biura rachunkowego. Posiada również dyplom ukończenia studiów na kierunkach Podatki i Doradztwo Podatkowe w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz Rachunkowość w WSAiB w Gdyni.

Ukończyła również Szkołę Morską w Gdyni na kierunku nawigacja i obroniła dyplom Oficera Wachtowego w Urzędzie Morskim w Gdyni. Pracowała na statkach LPG i tankowcach. Morze nauczyło ją pokory, ale również pomogło uwierzyć, że ograniczenia są tylko i wyłącznie w głowie.

Katarzyna Guzińska

Kasia przez 23 lata była związana z: pracą naukowo – dydaktyczną w Instytucie Psychologii UG w Zakładzie Psychologii Klinicznej; kilkuletnią pracą wykładowcy w Społecznej Szkole Psychologii Społecznej; pracą wykładowcy w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym w ramach Studiów Podyplomowych z zakresu Psychologii Klinicznej. Ponadto, pracowała praktycznie na stanowisku psychologa klinicznego w II Klinice Chorób Psychicznych przez niemal 10 lat oraz w Oddziale Rehabilitacji Kardiologicznej, a także prowadziła treningi antystresowe dla funkcjonariuszy służb mundurowych w MSWiA  SP ZOZ Sanatorium przez 13 lat.

Prywatnie, pasjonuje się medytacją, jogą, kontaktem z naturą i sztuką. W człowieku, ponad wszystko ceni sobie autentyczność, empatię, partnerstwo oraz potrzebę pokonywania własnych ograniczeń w kierunku samodoskonalenia na każdym etapie życia.

Jej motto życiowe brzmi: „Większość ludzi ma tyle szczęścia, na ile sobie pozwoli” (Abraham Lincoln).

Małgorzata Hrywniak

Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim, a także studia podyplomowe z zakresu HR, coachingu oraz mediacji. Przez całą swoją karierę zawodową współpracowała z ludźmi – na początku będąc częścią zespołu personalnego, potem prowadząc go aż do odpowiedzialności za strategię personalną dla całej spółki. Ciągle podchodzi do swojej pracy z ciekawością, otwartością, ale też i z pokorą.

Interesuje się zagadnieniami związanymi w funkcjonowaniem mózgu oraz w tym kontekście psychologią motywacji.

Prywatnie spełniona żona i dumna mama trzech nastoletnich już synów.

Barbara Jóźwiak

Z wykształcenia jest finansistką. Była pracownikiem dydaktyczno-naukowym na Uniwersytecie Gdańskim, współuczestniczyła w tworzeniu i rozwijaniu systemu bankowego w woj. pomorskim.

Od ponad 25 lat działa w Gdańskim Towarzystwie Przyjaciół Sztuki. Podczas aktywności zawodowej promowała i wspierała artystów plastyków. Działa we władzach Towarzystwa. Przez dwie kadencje była członkiem Rady Muzeum Gdańska.

Lubi współdziałać z młodymi. Z przyjemnością dzieli się wiedzą i doświadczeniem, które zdobyła w pracy oraz na najróżniejszych kursach i szkoleniach. Wspiera w dążeniu do osiągnięcia celów.

Małgorzata Kajut

Jest absolwentką Politechniki Gdańskiej i wieloletnim menadżerem i członkiem Zarządu założonej wraz z przyjaciółmi trójmiejskiej firmy technologicznej.

Kilka lat temu ukończyła Akademię Psychologii Przywództwa studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. Jej pasją jest wspieranie liderów w tworzeniu i rozwijaniu zespołów.
Czerpie radość z uczestnictwa w rozwoju młodych ludzi i osiąganiu przez nich sukcesów. W 2022 roku była współinicjatorką założenia Fundacji Be Able To Help Fundacji Grupy VECTOR, której celem jest wsparcie rozwoju młodych ludzi, którzy z różnych powodów potrzebują wsparcia w wejściu w swoje dorosłe życie.

Wolny czas lubi spędzać ze swoją rodziną, wartościowym filmem lub dobrą książką. Latem z różnym skutkiem eksperymentuje w ogrodzie. Marzy o podróżach, z których czerpie siłę i inspirację do życia.

Alina Kietrys

Skończyła filologię polską i różnego rodzaju profilowane studia podyplomowe. Jest dziennikarką. Pracowała w radiu, telewizji i gazetach. Specjalizuje się w sprawach kultury, interesuje ją przede wszystkim teatr, dobre kino, ciekawa literatura.

Od lat również pracuje jako nauczyciel akademicki na Uniwersytecie Gdańskim, uczy dziennikarstwa. Lubi swoją pracę i stara się wykonywać ją z pasją. Uważa, że pasja i ciekawość świata to cechy, które warto pielęgnować. Z otwartością i wrażliwością obserwuje to, co dzieje się dookoła.

Katarzyna Łangowska

Z zawodu i zamiłowania pracownik socjalny, pedagog, nauczyciel akademicki i szkoleniowiec. W pracy kreator innowacyjnych metod pracy socjalnej. Poprzez aktywny udział w wielu krajowych konferencjach, publikacjach i seminariach współtworzyła wizję asysty rodzinnej, będącej podstawą zapisów w ustawie o wspieraniu rodziny. Od 2008 roku współtworzy i koordynuje wdrażanie idei asysty rodzinnej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Gdyni.

Prywatnie mama dwojga dorosłych już dzieci i babcia trójki wspaniałych wnuków. Lubi ludzi z ich zaletami i wadami, lubi ich poznawać, rozmawiać z nimi a jeśli jest taka potrzeba to
im pomagać. Lubi też podróżować, fotografować ludzi (najchętniej wnuki) i piękne widoki,
spacerować szczególnie nad morzem, czytać książki, głównie kryminały, i gotować.

Katarzyna Majchrzak

Absolwentka socjologii Uniwersytetu Gdańskiego, studiów podyplomowych z obszaru Public Relations i coachingu, trenerka komunikacji opartej na empatii. Gdańszczanka od urodzenia, zawodowo związana z lęborską fabryką frytek, w której jest odpowiedzialna za obszar komunikacji i zaangażowania społecznego.

W pracy i poza nią inspirują ją ludzie, a w relacji z nimi najważniejsza jest dla niej otwartość, szacunek i empatia. Ważny jest dla niej rozwój własny, ale czerpie wielką satysfakcję towarzysząc w rozwoju innym.

Ewa Mallek

Ukończyła logistykę produkcji i zarządzanie zasobami ludzkimi.
Karierę zawodową rozpoczęła w handlu, a aktualnie pracuje w firmie zajmującej się
produkcją elektroniki. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzi i potrafi pracować
w grupach projektowych.

Kocha pracę z ludźmi i budowanie z nimi relacji, co generuje w niej pozytywną energię. Uważa, że każdy człowiek to bardzo cenne dobro, o które należy dbać i szanować. Nie lubi stać w miejscu i chętnie uczy się nowych rzeczy. Interesuje się coachingiem, lubi podróżować, a w wolnej chwili sięga po książki z dziedziny samorozwoju.

Ewa Marcinkowska

Od 2005 roku pracuje jako doradca ubezpieczeniowy. ​W życiu kieruje się zasadąMałymi krokami, bez pośpiechu, można dojść wszędzie”. Energiczna, ale nie lubiąca się śpieszyć. Pasjonatka samorozwoju, wolności i niezależnościPasjonują ją ludzie. Wierzy, że każdy człowiek jest dobry, tylko niektórzy czasem boją się to pokazać.

Mama dwójki pełnoletnich dzieci, brydżystka, uwielbia spacery, nordic-walking i podróże.

Dorota Markiewicz-Kubik

Po ponad 20 latach pracy w biznesie, gdzie pełniła m.in. funkcję dyrektora ds. personalnych, postanowiła pójść własną drogą, w której pełni rolę executive coacha, mentora oraz mediatora. Jest członkiem Rady Programowej Forum Mentorów, w którym współorganizowała programy mentorskie, wspierające młodych ludzi w rozwoju własnych biznesów. Od samego początku istnienia związana sercem z Fundacją METAPOMOC jako współzałożycielka i członkini Rady Fundacji.

Jej dużym atutem jest pozytywna energia, którą zaraża innych. Jest autentyczna i stawia na takie wartości jak zaufanie, szacunek, odwaga i wolność.

Jej misją życiową jest inspirowanie, motywowanie i wspieranie w rozwoju ludzi, którzy chcą być szczęśliwi i spełnieni.

Uwielbia samodzielnie organizowane wyprawy z plecakiem do Azji, taniec oraz nordic walking. Spokoju i równowagi szuka w jodze i medytacji.

Prywatnie szczęśliwa żona i matka dwóch synów.

Joanna Marzec

Z wykształcenia jest ekonomistą. Od ponad 25 lat zdobywa doświadczenie zawodowe w różnych organizacjach na stanowiskach eksperckich i menadżerskich. Ścieżkę kariery rozpoczęła w bankowości, do dziś kontynuuje ją w firmach produkcyjnych, równocześnie prowadząc własną działalność.

Prywatnie i zawodowo skupia się na rozwoju osobistym, interesuje się psychologią.
Jako Adeptka Akademii Coachingu bardzo ceni sobie pracę z ludźmi, relacje międzyludzkie buduje na bazie partnerstwa i wzajemnego szacunku.

Katarzyna O'Donnell

Przez kilkanaście lat pracowała w Londynie w instytucie zdrowia psychicznego Tavistock and Portman NHS Trust, gdzie pracowała terapeutycznie z dziećmi i młodzieżą z placówek opiekuńczych, domów dziecka i rodzin zastępczych, a także jako mentor osób dorosłych.

Z wykształcenia jest magistrem ekonomii i socjologii, które ukończyła na Uniwersytecie Gdańskim. Ponadto w Anglii ukończyła kurs Psychology Conversion i szkolenia w zakresie terapii psychodynamicznej i systemowej.

Przez wiele lat mieszkała w Irlandii i Wielkiej Brytanii, co pozwoliło jej na docenienie różnorodności ludzi i kultur. Jej pasją jest promocja zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży. Obecnie pogłębia swoją wiedzę w zakresie Jogi i Mindfulness dla dzieci.

Patrycja Osińska

Razem z mężem prowadzi firmę consultingowo-doradczą Altra Consulting. Jest  ekspertką, trenerką i liderką środowisk pozarządowych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy na stanowiskach menadżerskich w dużych organizacjach sieciowych tj. Polski Czerwony Krzyż, Caritas, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej. Ma doświadczenie w zakresie planowania strategicznego, pozyskiwania funduszy unijnych oraz zarządzania i realizacji projektów wielosektorowych i społecznych. Specjalizuje się w budowaniu zespołów, relacji pracowniczych
i komunikacji międzyludzkiej.

Wierzy, że w życiu warto postępować przyzwoicie i brać odpowiedzialność za własne czyny. Pracując z innymi uczy ich wiary we własne siły, zjednywania sobie innych, skutecznego planowania oraz wykorzystywania tego, co może im sprzyjać.

 

Monika Ossowska

Zdobywała doświadczenie zawodowe w zakresie Prawa zamówień publicznych, bankowości, a od 2013 roku jest związana z branżą logistyczną.

Ukończyła studia podyplomowe na SWPS w Sopocie – Coaching z elementami psychologii. Stale podnosi swoje kompetencje w ramach pomocy psychologicznej w kryzysie, rozwoju osobistym oraz zarządzaniu. Wspiera firmy oraz osoby indywidualne w pokonywaniu wyzwań, trudności i kryzysów.   

Cechuje ją otwartość, zaangażowanie i kreatywność w działaniu. Lubi wycieczki górskie oraz bieganie. Głęboko wierzy, że dzięki wytrwałości i sumienności człowiek jest w stanie spełniać najskrytsze marzenia. 

 

Anna Pachocka

Już od dziecka marzyła o tym, aby pomagać tym, którzy nie mieli dobrego startu w życiu. Dlatego też przyjęła do swojego domu 12-letniego chłopca z domu dziecka. Z zalęknionego, słabego ucznia, Remek wyrósł na wspaniałego mężczyznę, który ukończył studia, założył rodzinę.

Kiedyś była nauczycielem wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego. Niestety po 12 latach, z powodu choroby zawodowej, musiała odejść z zawodu. Ukończyła studia ekonomiczne i zajęła się księgowością budżetową.

Od wielu lat jej pasją jest zgłębianie wiedzy i szukanie różnych dróg rozwoju osobistego. Literatura i udział w wielu warsztatach pozwalają jej się rozwijać i odnajdować swoje miejsce we wszechświecie. Obecnie jest nauczycielem Vedic Art – metody intuicyjnego malowania, które przyczynia się do odzyskania spontaniczności, kreatywności i poczucia własnej wartości.

 

Tomasz Rok

Od lat jest związany z międzynarodową firmą, która pozwoliła mu się rozwijać zawodowo.

Dążenie do rozwoju pokierowało go na studia psychologiczne. Jest licencjatem psychologii w biznesie, ukończył również studia na kierunku psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Sopocie.

Uważa, że każdy z nas ma prawo popełniać błędy. Rzecz w tym, żeby brać odpowiedzialność za swoje działania lub ich brak (jeśli świadomie ich nie podejmujemy) i nauczyć się przyjmować konsekwencje wynikające z podjętych decyzji. Uważa, że aby wiedzieć i rozumieć – trzeba słuchać, aby znaleźć – trzeba szukać.

Jarosław Rozdębski

Od 2008 roku zajmuje się pracą z osobami z niepełnosprawnością intelektualną. Obecnie pracuje jako instruktor terapii zajęciowej.

Z wykształcenia jest nauczycielem wychowania fizycznego, instruktorem gimnastyki i oligofrenopedagogiem. Kompetencje zawodowe i doświadczenie uzyskiwał min. w Wielkiej Brytanii, gdzie ukończył kursy specjalistyczne i pracował z osobami z autyzmem. W Polsce pogłębiał wiedzę z zakresu kompetencji miękkich i relacji interpersonalnych. Fascynuje się psychologią pozytywną, jej wpływem na kreowanie pozytywnych postaw życiowych, osiąganie dobrostanu i odnoszenie sukcesów w drodze do szczęśliwego życia. Jest zwolennikiem działania, niesienia pomocy i wspierania emocjonalnego.

W czasie wolnym uprawia sport i z pasją słucha muzyki, dużo czyta i stara się ciągle rozwijać.

Monika Run

Z wyuczonego zawodu magister ekonomii. Od 3 lat mentor i ekspert mediów społecznościowych i email marketingu. Wspiera marki osobiste i firmy lokalne w rozwijaniu spójnej marki w Internecie oraz lokalnie, w docieraniu do grupy docelowej. Pokazuję, że można rozwijać biznes w duchu holistycznym, w zgodzie ze sobą, lekko, bez przymusu i bycia 24 godziny na dobę w trybie online.

Przez kilka lat wolontariuszka w Muzeum Powstania Warszawskiego oraz w dwóch warszawskich fundacjach. Prywatnie mama trójki ekspresyjnych dzieci.

Fascynuje się psychologią, zachowaniem człowieka oraz neuromarketingiem w sprzedaży.

W wolnym czasie czyta książki, poznaje świat dzięki kreatywnym rozmowom z ludźmi. Uwielbia czarno białe zdjęcia, stare budynki, szyldy sklepowe, bramy oraz kulturę, sztukę i ubiór czasów wojennych.

Agata Rugień

Jej kariera zawodowa przebiega nielinearnie – praca w kancelarii prawnej, doświadczenie w samorządzie gminnym, romans z księgowością i zamówieniami publicznymi, zarządzanie fundacją, a obecnie zarządzanie dużym zespołem w obszarze usług społecznych.

Wykształcenie prawnicze uzupełnione o studia podyplomowe i szkolenia z psychologii, psychotraumatologii, terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, zarządzania w oświacie, zarządzania talentami wg Gallupa. Jej wiodące talenty to „Intellection” i „Learner” – uwielbia poznawać nowych ludzi i zgłębiać nowe dziedziny wiedzy.

Od lat blisko związana z systemem rodzinnej pieczy zastępczej, przez pewien okres – mama zastępcza maleńkiej dziewczynki. Przyjaciel i wolontariusz dla zawodowych rodzin zastępczych.

Jolanta Rychlik

Współzałożycielka Fundacji „Świat Wrażliwy”, gdzie
od lat wspierana jest młodzież z
niepełnosprawnością oraz seniorzy.

Jola uważam, że każdy z nas może zrobić coś
wyjątkowego, niezależnie od przeciwności losu.
Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem w
tworzeniu projektów społecznych, pracy z osobami
z różnymi wyzwaniami oraz w łączeniu pokoleń.

Na co dzień prowadzi kawiarnię Caffe Aktywni,
gdzie młodzi ludzie i seniorzy współpracują razem,
ucząc się od siebie i rozwijając swoje umiejętności.
Wspólnie pokazują, że różnorodność to nasza siła!

Prywatnie miłośniczka książek oraz spacerów.

Jolanta Siezieniewska

Z wykształcenia jest ekonomistka. Pracowała w sporcie, ubezpieczeniach, bankowości. Jest kreatywną mamą, żoną, przyjaciółką. Wspierała PR-owo wielkie projekty, takie jak budowa toru samochodowego w Gdańsku. Organizowała misje gospodarcze do Chin, sprzedawała nieruchomości pod wielkie inwestycje. Obecnie zajmuje się szkoleniami z zakresu medycyny.

Nigdy nie zostawia nikogo samego z problemem. Wspiera nawet to, czego inni nie chcą się podjąć. Pokazuje, że nawet w beznadziejnych przypadkach często można znaleźć dobre rozwiązanie.

Tatiana Slowi

Z wykształcenia nauczycielka, choć wie już, że praca w szkole i przygotowywanie młodzieży do testów i egzaminów to nie jej świat. Zdecydowanie bardziej woli pracować z młodzieżą w sposób nieograniczony podstawami programowymi i kalendarzem szkolnych wydarzeń. Obecnie studiuje literaturoznawstwo.

Od 2009 roku zawodowo związana z Radiem Gdańsk, gdzie prowadzi audycje w języku kaszubskim i o Kaszubach oraz cykl audycji „Razem Łatwiej” poświęcony fundacjom i stowarzyszeniom.

Joanna Stańko

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła kierunek: Psychologia Marketingu, Organizacji i Zarządzania.

Życie wyznaczyło jej jednak inne zadanie. Od 28 lat jest pracownikiem sektora bankowego, reprezentującą bank w segmencie klientów korporacyjnych. Wykonywana praca wiąże się z ciągłym kontaktem z drugim człowiekiem co sprawia jej ogromną przyjemność ponieważ hołduje zasadzie „Do ludzi po rozum, do matki po serce”.

Prywatnie uwielbia piesze wycieczki, najlepiej w niezaludnione tereny. Jest również wielką miłośniczką braci mniejszych bez względu na rasę, gatunek, wygląd. Przez jej dom przewinęło się pięć psów a obecnie jest szczęśliwą posiadaczką dzikiego kota.

Elżbieta Surma

Fizjoterapeutka i dyplomowana nauczycielka jogi. Od 2012 roku współpracuje z Fundacją ,,Między Słowami”, w której prowadzi autorskie zajęcia ,,Joga na krześle” z osobami z zaburzeniami komunikacji.

Aby lepiej zrozumieć funkcjonowanie człowieka, ukończyła socjologię stosowaną i antropologię społeczną na UW. Jej specjalizacja to rozwiązywanie konfliktów i facylitacja. Ukończenie psychologii pozytywnej na Uniwersytecie SWPS w Sopocie dopełniło jej wiedzę.

Uważa, że człowiek jest silny i zdolny do bycia szczęśliwym, ale czasem bardzo potrzebuje wsparcia.

Joanna Szarmach

Przez ponad dekadę pracowała jako pedagog/wychowawca z dziećmi z tak zwanych ”środowisk trudnych”.

Obecnie jest właścicielką Rytm Rozwoju, firmy, która prowadzi warsztaty, coachingi oraz treningi mentalne zarówno dla młodzieży jak i dorosłych. Znajdowanie nowych, skutecznych narzędzi do pracy ze sobą i klientami, przerodziło się w chęć dzielenia się wiedzą z jeszcze szerszym gronem odbiorców. Tak powstał jej kanał na YouTube, gdzie prowadzi rozmowy ze specjalistami z dziedziny rozwoju osobistego, biznesu i zdrowia. Jest również Certyfikowanym Trenerem Sztuki Charyzmy i Wystąpień Publicznych. Certyfikowany Praktyk, Master i Coach Neurolingwistycznego Programowania, Business Practitioner, Social Media Manager.

Na każdego patrzy całościowo, z pełnym szacunkiem do tego, gdzie teraz jest i dokąd zmierza.

Bożena Szczepaniak

Jest doradcą podatkowym i menedżerem z 30-letnim doświadczeniem w kierowaniu zespołami księgowych, doradztwie gospodarczym i podatkowym na rzecz podmiotów szwedzkich i start-upów oraz podmiotów z grupy IT.
Równolegle łączyła swoje życie prywatne i rodzinne z pracą zawodową.

Jej pasją jest joga, podróże, sporty motorowodne oraz książki – nieodłączny element życia.

Jest Członkiem Zarządu, Partnerem w spółce GDP Sp. z o.o., Prezesem Zarządu w firmie Changeover Sp. z. o.o. Absolwentka studiów z zakresu zarządzania i podyplomowych w obszarze doradztwa finansowego i inwestycyjnego oraz IFRS, certyfikowany coach i mentor EMCC.

Barbara Światły

Od ponad 25 lat zdobywa doświadczenie zawodowe w międzynarodowej firmie.
Aby zrównoważyć korporacyjne życie w IT, postawiła na rozwój osobisty i zakochała się w coachingu. Chce pomagać ludziom definiować cele i wspierać w ich realizacji. Jej specjalnością jest life coaching, skierowany do przedsiębiorców z pustką w życiu, którzy osiągając sukces finansowy utracili dobre relacje z najbliższymi. Jest w trakcie rozwijania swojej działalności „Światły Coaching”. Głęboko wierzy, że pozytywne myśli dają pozytywne rozwiązania.

Jarek Świniarski

Inżynier oprogramowania, czyli potocznie
programista. Ukończył dawno temu
Politechnikę Warszawską. Pracuje w dużej
firmie międzynarodowej. Jest żonaty i ma
nastoletniego syna. Pasjonuje się żeglarstwem i
lotnictwem. Dosyć późno w życiu nauczył się
jeździć na łyżwach i nartach. Jest ciekawy
świata i ludzi

Małgorzata Tobiszewska

Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie. Od 2003 roku prowadzi własną firmę, która realizuje projekty doradcze i szkoleniowe z zakresu zarządzania, HR i aktywizacji zawodowej. Jest mentorem biznesowym, obecnie wspierającym startupy w ramach akceleratora kosmicznego Space3ac. Jest prezesem Stowarzyszenia Absolwentów MBA, pełnomocnikiem zarządu Pracodawców Pomorza, Ekspertem Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza oraz Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej. Jako HR Business Partner doradza zarządom w kształtowaniu strategii personalnych. Zasiada w Powiatowej Radzie Rynku Pracy oraz w Radzie Ekspertów Wydziału Ekonomicznego UG. Jest również wykładowcą i doradcą zawodowym.

Jest optymistką i lubi pracować z ludźmi. Wierzy, że to, co w życiu człowiek osiągnie zależy od niego i dlatego warto stawiać sobie poprzeczkę wysoko, jak najwyżej!

Aldona Wojtczak

Przez wiele lat zasiadała w zarządach dużych korporacji różnych branż, od branży bankowej po żeglugową i obronną. W końcu, jako właścicielka firmy, po znalezieniu inwestora branżowego wycofała się z biznesu. Przyszedł taki moment w jej życiu, kiedy zrozumiała, że po osiągnięciu satysfakcji zawodowej, po spełnieniu się jako matka i żona, chciałaby zacząć się dzielić tym, co osiągnęła. Trochę tak jak Jacek Cygan napisał, a Rynkowski śpiewa: „Brałeś z życia tyle lat, teraz coś od siebie daj tym, co mają gorszy świat.”
7 lipca 2015 roku był dla niej bardzo ważny, ponieważ w tym dniu podpisała wraz z 12 innymi kobietami Akt Notarialny powołania Fundacji METAPOMOC.
Po ukończeniu w latach młodzieńczych studiów ekonomicznych i podyplomowych prawniczych, jest absolutnym fanem psychologii pozytywnej, które ukończyła na Uniwersytecie SWPS. Czuje ogromną wdzięczność za ten niezwykle inspirujący rok studiów, który zmienia życie ludzi na lepsze. Wierzy w to, że świat może być lepszy, jej otoczenie szczęśliwsze, kiedy ona będzie pozytywną osobą, spójną ze swoimi wartościami, pomocną dla drugiego człowieka. Kocha ludzi, a bez relacji i przyjaźni nie wyobraża sobie życia. Jej pasją jest dobre kino, książka i bieganie w pięknym otoczeniu Kaszub. Biega całe lato w cyklu „Kaszuby Biegają” i ćwiczy Jogę. Uczy się medytować, choć jej jeszcze niewyciszona dusza ma z tym trochę problem.

Edyta Wołczyńska

Manager z wieloletnim doświadczeniem, współzałożyciel firmy z branży IT, coach i mentor wewnętrzny, dyrektor ds. szczęścia (chief happiness officer).
Ukończyła studia podyplomowe z Controllingu, Zarządzania Projektami oraz Coaching z elementami psychologii.

Prywatnie matka dwójki dorosłych dzieci, promująca zdrowe odżywianie i kuchnię „zero waste”, zafascynowana uprawianiem sportu, której ostatnim odkryciem jest morsowanie.

Marzena Wójkowska

Ukończyła studia ekonomiczne i od wielu lat pracuje w obszarze finansowym. Uczęszczała również na studia podyplomowe z Zarządzania Projektami oraz Business Intelligence.

Jest także psychoterapeutką w trakcie certyfikacji EAGT (European Assiosiation of Gestalt Therapy) w nurcie Gestalt. Lubi pracować z ludźmi, dzielić się własną wiedzą i doświadczeniem z osobami, które chcą poszerzyć swoją świadomość i lepiej poznać siebie. 

Prywatnie bardzo lubi podróżować, poznawać nowych ludzi, nowe kultury i zwiedzać różne zakątki świata. Muzyka i książki odgrywają bardzo dużą rolę i są nieodłącznym fragmentem jej życia.

Małgorzata Woźna

Z wykształcenia jest coachem, trenerką i psychologiem. Od 2014 r. prowadzi własną firmę: Spotkania. Małgorzata Woźna, gdzie wspiera w rozwoju osoby indywidualne i grupy. Prowadzi warsztaty wzmacniające/rozwojowe dla kobiet, rodziców i młodzieży.

Zawodowo zajmuje się spełnianiem marzeń. Każde z marzeń to kolejny krok do rozwoju, a ze spełnionego marzenia wyrasta kolejne, które z zapałem i uparcie realizuje. Zawód, który wykonuje pozwala na budowanie w ludziach poczucia siły i wiary we własne możliwości, dzięki czemu spełniają oni swoje marzenia.

Alicja Zajączkowska

Od 2006 roku prowadzi firmę szkoleniowo-badawczą PrePost Consulting. Zajmuje się badaniami społecznymi, ewaluacją, innowacjami, tworzeniem strategii rozwoju oraz zarządzaniem organizacjami i projektami. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach menadżerskich w sektorze biznesu i organizacjach społecznych.

Lubi robić rzeczy dobre – dobrze.

W wolnym czasie wędruje z kijami po plaży na krótszych i dłuższych dystansach i chce w ten sposób przejść całe polskie wybrzeże Bałtyku.

Małgorzata Zalewska

Absolwentka studiów MBA w Chicago i Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Założycielka pierwszego w Trójmieście klubu organizacji Toastmasters – Tricity Toastmasters International, w którym realizowane są kursy przemawiania publicznego, zarządzania zespołem i projektami. Specjalista ds. nowych rynków zbytu, marketingu i sprzedaży.

Od 2012 roku jest doradcą Dziekana Wydziału Ekonomicznego UG ds. współpracy z biznesem, gdzie realizuje projekt „Szczęście to nie przypadek”. Prowadzi bloga www.szczescienacodzien.pl, na którym dzieli się wiedzą jak być bardziej szczęśliwym, skutecznym i bogatym.

Grażyna Zalewska-Pawlisz

Z wykształcenia ekonomista, od zawsze przedsiębiorca, aktualnie właścicielka firmy „ZINK studio”, która zajmuje się tworzeniem strategii rozwoju firm, szkoleniami z zakresu przedsiębiorczości i umiejętności trenerskich oraz tworzeniem spójnych, jednolitych identyfikacji wizualnych dla firm.

Jako trener i Doradca ds. Przedsiębiorczości współpracuje z  Fundacją  Gospodarczą, Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy Urzędzie Miasta Gdynia oraz Agencją Rozwoju Pomorza.

Specjalizuje się w tworzeniu modeli biznesowych, strategii rozwoju firm, tworzeniu i korygowaniu biznesplanów, rozwoju osobistym w zakresie przywództwa, tworzeniu  identyfikacji wizualnych firm.

Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem z wszystkimi, którzy szukają własnej drogi.

Joanna Zorn - Szumiło

Asia przez kilkanaście lat związana była z edukacją i tutoringiem. Przez ostatni rok pracowała jako animatorka społeczna w domu sąsiedzkim, gdzie koordynowała działania stowarzyszeń, fundacji i wolontariuszy. Obecnie zawodowo czuwa nad projektami edukacyjnymi  (fundusze unijne) oraz wolontaryjnie pomaga w organizacji oddolnych inicjatyw społecznych.

Fascynuje się procesami powstawania więzi miedzy ludźmi i łączeniem energii różnych środowisk. Prywatnie lubi rękodzieło, wycieczki rowerowe, folklor, dobrą książkę, koncerty a nade wszystko : spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.

Ty również możesz pomóc. Wspierając nasze inicjatywy i realizowane przez nas programy.

Zapraszamy do kontaktu i współpracy!